· zarządzanie podległym zespołem pracowników,
· pozyskiwanie nowych i obsługa aktualnych klientów,
· poszukiwanie i proponowanie nowych możliwości rozwoju działu,
· doradztwo techniczne,
· współpraca z działem serwisu w celu określenia zakresu prowadzonych napraw,
· odpowiedzialność za jakościową i terminową realizację wykonywanych napraw.
· pracę w renomowanej i stabilnej firmie,
· bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
· dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
· ubezpieczenie na życie i NNW,
· perspektywy rozwoju osobowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
· wszelkie niezbędne narzędzia do komfortowego wykonywania swoich obowiązków.
· doświadczenie w dziale serwisu i/lub branży technicznej,
· umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i katalogami części zamiennych,
· umiejętność zarządzania ludźmi,
· komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
· samodzielność i umiejętność organizacji pracy,
· dobra znajomość j. angielskiego,
· gotowość do współpracy na umowie B2B,
· prawo jazdy kat. B,
· dyspozycyjność do pracy w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku.
Nazwa firmy: Firma Wanicki Sp. z o.o.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wanicki Serwis Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wanicki Serwis Sp. z o.o. Pozostałą treść informacji o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod adresem: http://rodo.wanicki.pl/kandydatGW.htm
Umowa o pracę
Pełny etat
24-01-2023
Ważna jeszcze przez 22 dni (23-02-2023)