Manager Handlowy

powrót
Opis oferty:

Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!

Manager Działu Handlowego odpowiada za wyniki ekonomiczne działu, zarządzanie i właściwą komunikację w podległym zespole zgodną ze strategią firmy.

Twój zakres obowiązków:

  • zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu
  • realizacja wyznaczonych celów handlowych
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby
  • planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników
  • budowanie, motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój ekipy

Oferujemy:

To oferujemy :

  • plan wdrożenia oraz pakiet szkoleń rozwojowych dopasowanych do Twoich potrzeb
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • premię uzależnioną od wyników pracy
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka
  • pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)
  • grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
  • szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), dofinansowania do wypoczynku, dofinansowanie do posiłku)
  • program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1200 PLN brutto

Obowiązki:

Nasze wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • umiejętności komunikacji i współpracy
  • samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Auchan Retail Polska

Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.