Opis oferty:
Twoje zadania i obowiązki:
- odpowiedzialność za P&L, zarządzanie oraz rozwój produktów marki własnej w oparciu o cele budżetowe,
- współpraca w procesie rozwoju marki z działem jakości, marketingu, sprzedaży,
- wybór dostawców, utrzymanie kontaktów handlowych oraz prowadzenie negocjacji warunków handlowych,
- tworzenie rekomendacji wdrożeń produktów,
- zwiększenie udziału obrotu produktów marki własnej w obrocie firmy,
- monitorowanie nowości rynkowych, trendów, poszukiwanie innowacji,
- nadzór nad pracą podległego zespołu,
- realizacja projektów zgodnie z harmonogramem,
- monitorowanie procesów zamówień oraz działań mających na celu zapewnienie optymalnego zapasu.
Oferujemy:
Nasza oferta:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- dostęp do platformy językowej e-Tutor,
- atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- obecność trenera wewnętrznego,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
- możliwość pracy hybrydowej.
Obowiązki:
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- minimum 3-letnie doświadczenie w dziale zakupów lub w dziale zarządzania marką własną (jako Kupiec, Menedżer Produktu, Category Manager lub pokrewne)
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu kategoriami farmaceutycznymi
- znajomość procesów zakupowych
- umiejętność prowadzenie skutecznych negocjacji
- umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów, odporność na stres
- samodzielność i skuteczność w działaniu, terminowość, umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy, umiejętność pracy zespołowej i współpracy między działowej
- doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
- proaktywna postawa i mocne zorientowanie na wyniki
- bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (w szczególności excel)
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Gemini Polska sp. z o.o.