Opis oferty:
Twoje zadania:
- Bieżące wsparcie Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej (przygotowywanie komunikacji wewnętrznej, prezentacji, raportów, notatek),
- Zarządzanie obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji oraz odpowiedzialność za terminowość podpisywania umów,
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami (kontrahenci, kancelarie prawne, firmy usługowe itp.).
Obowiązki:
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- Wykształcenie min. średnie,
- Doskonała znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, Power Point, Excel, Word),
- „Lekkie pióro”,
- Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego – B2,
- Doświadczenie w obszarze marketingu będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w pracy projektowej i/lub asystenckiej będzie dodatkowym atutem,
- Samodzielność i doskonała organizacja pracy.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: LUX MED Sp. z o.o.