Młodszy Specjalista Ds. Wsparcia Klientów Aptecznych I Usług

powrót
Opis oferty:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • instalację i konfigurację oprogramowania w aptekach przystępujących do programów partnerskich,
  • weryfikację i rozwiązywanie problemów, mających wpływ na prawidłowe działanie zainstalowanego oprogramowania,
  • dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,
  • obsługę i monitorowanie procesów związanych z programami partnerskimi,
  • eskalację złożonych problemów zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług IT,
  • telefoniczny i zdalny kontakt z klientem w związku z prowadzonym wsparciem.

Oferujemy:

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
  • pracę z autorskimi systemami informatycznymi stworzonymi na potrzeby wsparcia klienta,
  • program szkoleń wewnętrznych,
  • umowę o pracę na pełny etat,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • kafeteryjny system benefitów- Ty decydujesz, z czego chcesz skorzystać.

 

Obowiązki:

Od kandydatów oczekujemy:

  • znajomości środowiska Windows, środowiska internetowego oraz umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS-Office,
  • wysokiego poziomu komunikatywności oraz orientacji na klienta,
  • samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • zdolności analitycznego myślenia,
  • gotowości do uczenia się oraz dokładności w realizowanych zadaniach.

Mile widziane:

  • wykształcenie informatyczne lub pokrewne,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnej charakterystyce,
  • podstawowa znajomość języka SQL i baz danych.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: GRUPA NEUCA