Analiza obszarów i procesów ze ścieżki zakupowej klienta oraz identyfikacja krytycznych punktów styku klienta z organizacją we wszystkich kanałach sprzedaży
Monitorowanie trendów w zakresie customer experience
Wyznaczanie i budowanie standardów jakości obsługi klienta
Koordynowanie badań dotyczących relacji z klientami, jakości obsługi i doświadczeń klienta, przygotowywanie rekomendacji zmian w procesach
Inicjowanie i prowadzenie działań poprawiających doświadczenia zakupowe klientów w ramach projektów wewnętrznych
Monitorowanie efektywności wprowadzonych zmian
Opracowywanie i/lub prowadzenie szkoleń dla pracowników sklepów i centrali mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży przy zachowaniu najwyższego poziomu obsługi Klienta
Współpraca z działami w firmie w obrębie budowania doświadczeń klienta
Oferujemy:
Oferujemy:
Pracę przy ciekawych i kluczowych dla organizacji projektach
Realny wpływ na poziom obsługi klienta i zwiększenie satysfakcji klientów
Wsparcie zaangażowanego zespołu pasjonatów, dla których klient jest najważniejszy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
Pakiet benefitów: dostęp do opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie oraz zniżki pracownicze na zakupy w sieci Super-Pharm)
Możliwość pracy zdalnej 2 razy w tygodniu
Obowiązki:
Wymagania:
Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów indywidualnych
Co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań oraz analizy potrzeb i zachowań klientów
Wiedza z obszaru customer experience, praktyczna znajomość metodologii NPS i innych badań satysfakcji klienta
Umiejętność prowadzenia projektów i współpracy z różnymi obszarami w organizacji
Umiejętność strukturyzowania problemów i wypracowywania rozwiązań
Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie, tworzenie dokumentów oraz prowadzenie rozmów z użyciem słownictwa specjalistycznego