Specjalista Ds. Wsparcia Klienta Korporacyjnego

powrót
Opis oferty:

Jakie będą Twoje zadania:

  • wsparcie zespołu w realizacji celów sprzedażowych,
  • bieżąca kontrola transakcji w systemach bankowych  
  • kontakt z klientem Biznesowym (korporacje), 
  • podstawowa obsługa Klientów Biznesowych. 

Oferujemy:

Co na Ciebie czeka w Alior Banku:

  • atmosfera wzajemnego wsparcia i współpracy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bez okresu próbnego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i konkurencyjnej rynkowo premii sprzedażowej, (gdzie realna do osiągnięcia kwota to 60% wynagrodzenia podstawowego) 
  • obniżone plany sprzedażowe podczas procesu wdrożenia,
  • programy motywacyjne tj. Platynowy Bankier,
  • unikalny i nowoczesny program Onboardingowy,
  • szeroki zakres benefitów pracowniczych,
  • oferty produktowe dla Pracowników z atrakcyjnymi warunkami,
  • program poleceń pracowniczych.

Obowiązki:

Aplikuj na stanowisko jeśli:

  • masz doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym (preferowane korporacje), 
  • znasz zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw, 
  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analityczne,  
  • w stopniu bardzo dobrym posługujesz się pakietem MS Office, 
  • jesteś nastawiony na realizację celów oraz współpracę w zespole,
  • posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne, 
  • potrafisz radzić sobie z presja czasu i konsekwentnie realizujesz swoje obowiązki w pracy. 


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: ALIOR BANK