Opis oferty:
Twój zakres obowiązków
- udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie obsługi modułu aplikacji HR
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- wykonywanie modyfikacji w bazach danych
- tworzenie zestawień oraz weryfikacja zgodności danych w bazie
- obsługa zgłoszeń klienta w tym konsultacje telefoniczne
Obowiązki:
Nasze wymagania
- dobra znajomość tematyki relacyjnych baz danych i języka SQL
- zdolność myślenia analitycznego oraz umiejętność rozwiązywania problemów klientów związanych z systemem
- doświadczenie we wdrażaniu/serwisowaniu systemów informatycznych
- łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność komunikowania się
- umiejętność pracy w zespole
- zaangażowanie, odpowiedzialność oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
Mile widziane
- znajomość tematyki dotyczącej działania systemów ERP HR (w szczególności rejestracja danych kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, przygotowanie eksportów do ZUSu)
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Asseco Business Solutions S.A.