Opis oferty:
Główne zadania i obowiązki:
- Kompleksowe wsparcie pracowników w zakresie analiz statystycznych, w tym:
- tworzenie planu analizy statystycznej,
- ustalenie optymalnej metodyki gromadzenia i organizacji danych,
- pomoc w przygotowaniu danych do przeprowadzenia analizy statystycznej,
- wykonywanie analiz statystycznych,
- podczas przygotowywania publikacji (opis metod, opis i interpretacja wyników analizy statystycznej) lub sprawozdań,
- Przeprowadzenie konsultacji, szkoleń lub warsztatów dla pracowników Uczelni w obszarze podstaw analizy statystycznej,
- Ocena publikacji w wydawnictwach Uczelni w zakresie poprawności użytych tam analiz statystycznych.
Obowiązki:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze: statystyka, matematyka,
- Doświadczenie w pracy min. 3 lata (mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej), w tym co najmniej 2 lata w zakresie wykonywania analiz statystycznych,
- Biegła znajomość metod statystycznych,
- Umiejętność obsługi pakietów statystycznych oraz komputerowych narzędzi graficznych do wizualizacji danych (mile widziana znajomość środowiska R),
- Zdolność myślenia analitycznego oraz syntezy informacji pochodzących z różnych źródeł,
- Wysokie umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracy pod presją czasu,
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę z tekstami naukowymi,
- Dokładność.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - rozwiń
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
/w przypadku pozyskiwania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą/
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu z siedzibą przy Wybrzeżu Pasteura 1, 50-367 Wrocław, zwany dalej „Administratorem”, reprezentowany przez Rektora;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@umed.wroc.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego związanego z nawiązaniem zatrudnienia;
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:
- 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przepisy art. 22 1 § 1 i § 2 Kodeksu pracy,
- 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani/Pana zgoda w zakresie innych danych niż wskazane w pkt 1.
- 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. Pani/Pana zgoda w zakresie danych szczególnych kategorii, o ile dane takie będą podane.
- Administrator nie udostępnia Pani/Pana danych osobowych żadnym odbiorcom, z wyjątkiem przypadków, gdy obowiązek taki wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego;
- Administrator może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w imieniu Administratora;
- Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. 6 miesięcy od daty wpłynięcia aplikacji. Przed upływem tego terminu Administrator usunie dane osobowe przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, jeżeli zgoda zostanie przez Panią/Pana wycofana;
- W przypadkach, na zasadach i w trybie określonym w obowiązujących przepisach przysługuje Pani/Panu prawo do żądania: dostępu do treści danych oraz ich sprostowania (art. 15 i 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO) oraz cofnięcia Pani/Pana zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – w przypadku podejrzenia, że dane osobowe są przetwarzane przez Administratora z naruszeniem przepisów prawa;
- Obowiązek podania Pani/Pana danych osobowych wynika z ustawy: Kodeks Pracy, art. 221 1 i § 2;
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w art. 221 1 Kodeksu Pracy, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Podanie danych w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 4 pkt 4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.