Opis oferty:
Opis stanowiska:
- identyfikacja nieruchomości (wskazywanie lokalizacji);
- pozyskiwanie lokalizacji zgodnie z ustalonymi przez Spółkę kryteriami wyboru pod stacje ładowania Ekoen;
- weryfikacja lokalizacji pod kątem wskazanych przez Spółkę kryteriów, w tym w szczególności kryterium formalnoprawne, kryterium opłacalności, kryterium dostępnej lub planowanej do pozyskania w najbliższym czasie w danej lokalizacji mocy;
- dokumentowanie lokalizacji według standardu ustalonego przez Spółkę;
- prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami w zakresie zawarcia umów dzierżawy pomiędzy Spółką a dysponentami lokalizacji;
- dokumentowanie prowadzony działań według standardów ustalonych przez Spółkę (system CRM LiveSpace);
- comiesięczne raportowanie przeprowadzonych działań według ustalonego szablonu;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę w ramach bieżących potrzeb.
Obowiązki:
Profil Kandydata:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w branży w nieruchomości, doświadczenie w sprzedaży również mile widziane;
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia, prawo;
- gotowość do pracy w terenie (południowa część Polski), 2 dni pracy w biurze w Warszawie;
- bardzo dobra znajomość prawa budowlanego;
- biegłość w załatwianiu dokumentacji urzędowej oraz budowlanej;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
- czynne prawo jazdy kat.B;
- swobodne posługiwanie się programami MS Office;
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- skuteczność w realizacji celów, terminowość, skrupulatność;
- umiejętność negocjacji.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Ekoenergetyka Polska S.A.