Content Marketing Specialist

powrót
Opis oferty:

  • będziesz prowadzić i zarządzać projektami content marketingowymi skupionymi wokół budowania w sieci rozpoznawalności i wizerunku eksperta oraz pozycjonowania serwisów naszych Klientów

  • będziesz szukać wydawców na określonych rynkach, a także koordynować planowanie i realizację zleceń content marketingowych

  • będziesz tworzyć kreatywne i nieszablonowe rozwiązania content marketingowe dopasowane do konkretnych celów i grup docelowych

  • będziesz badać i analizować rynki oraz trendy branżowe – to (wraz z contentową kreatywnością) pomoże Ci w proponowaniu dopasowanych harmonogramów i przygotowywaniu tematów treści (wiedza z PR też się z pewnością przyda :) )

  • zlecać copywriterom treści do napisania oraz monitorować jakość stworzonych przez nich tekstów – świetnie napisane teksty to połowa sukcesu w byciu rozpoznawalnym :)

  • stale komunikować się z Klientami, Wydawcami, Copywriterami, Tłumaczami i Zespołem Semahead, a także dbać o przepływ informacji w terminie

  • służyć merytorycznym wsparciem przy tworzeniu ofert i współtworzyć strategie CM dla naszych obecnych lub przyszłych Klientów



Oferujemy:

  • możliwość pracy hybrydowej

  • dostęp do narzędzi, m.in. whitepress, buzzsumo, sotrender, GA, surfer seo, language tool, swydo

  • prawdziwy life&work balance – nie przesiadujemy po godzinach, chyba, że akurat kroi się firmowa impreza

  • pracę w strukturach międzynarodowych z możliwością awansu w ramach Bauer Media Group

  • ciekawe i ambitne projekty, które pozwolą Ci wykazać się kreatywnością

  • pakiet medyczny LuxMed i możliwość ubezpieczenia grupowego

  • system benefitów, który pozwoli Ci spełniać zachcianki – wypad do restauracji, książka z tych „must have”, wyjazd w góry? Żaden problem! Zbierasz punkty i decydujesz na co je przeznaczasz

  • pracę w nowoczesnej branży w środowisku internetowym, w której poznasz mechanizmy cyfrowego marketingu

  • rozwój Twoich mocnych stron oraz usprawnienie słabych poprzez szkolenia i mentoring

Obowiązki:

  • posiadają min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • operują językiem angielskim na poziomie komunikatywnym

  • znają zasady webwritingu i optymalizacji treści

  • posiadają doświadczenie w tworzeniu i korekcie treści content marketingowych – jeżeli masz portfolio to je załącz wraz z CV

  • wykazują się umiejętnością strategicznego myślenia oraz trafnego wyciągania wniosków

  • doskonale potrafią organizować pracę

  • śledzą nowości ze świata content marketingu (i nie tylko 😉 )




Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Bauer SEO Group