Obowiązki:
Nazywamy się Jobs+ – jesteśmy agencją zatrudnienia
Obecnie dla naszego Klienta, dostawcy i wykonawcy systemów podłóg podniesionych, poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego. Firma naszego Klienta działa w branży budowlanej od 1990 roku i może pochwalić się montażem już ponad 1 800 000 m2 podłóg podniesionych w obiektach na terenie całej Polski. „Mazowiecka Firma Roku”, „Złoty Medal Budma”, „Rzetelna Firma” – to tylko niektóre z wyróżnień i certyfikatów przyznanych firmie, którą już niedługo właśnie Ty możesz zacząć reprezentować.
Jeśli jesteś dobrym rozmówcą, lubisz, kiedy w pracy dużo się dzieje oraz interesuje Cię branża budowlana, skontaktuj się z nami 😊, myślę, że znajdziemy wspólny język.
Lokalizacja: Warszawa (Bielany)
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert na dostawę i montaż podłóg podniesionych na podstawie zapytań ofertowych
- kontakt z pracowniami projektowymi i promowanie produktów firmy Klienta celem przekonania architektów do wpisywania ich do projektów
- kontakt z Generalnymi Wykonawcami i Deweloperami, którzy poszukują dostawcy i wykonawcy podłóg podniesionych dla swoich inwestycji
- spotkania w formie online oraz na żywo (proporcjonalnie zazwyczaj 50/50) na terenie całej Polski: spotkania promujące produkty firmy Klienta oraz spotkania negocjacyjne
- monitoring złożonych ofert: obdzwanianie klientów, którym złożyło się ofertę celem ustalenia czy wykonawca został wybrany i jak kształtują się szanse firmy Klienta
- odpisywanie na maile z zapytaniami od architektów i wykonawców odnośnie oferowanych przez firmę Klienta systemów podłóg podniesionych
- przeglądanie portali branżowych (np. „Kompas Inwestycji”) celem poszukiwania nowych inwestycji, w których mogą być potrzebne podłogi podniesione firmy Klienta
Wymagania:
- doświadczenie handlowe na podobnym stanowisku (mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej)
- prawo jazdy kat. B
- znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów (telefonicznych oraz na żywo)
- umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas nieokreślony podpisywaną bezpośrednio z naszym Klientem (okres próbny – 3 msc.)
- solidną podstawę wynagrodzenia + prowizje 1% od kwartalnego obrotu wypracowanego przez pracownika
- dodatkowe premie uznaniowe (co roku dodatek na Święta Bożego Narodzenia)
- pracę głównie z biura – w dzielnicy Bielany + wyjazdy służbowe po całej Polsce (w przyszłości także zagraniczne)
- elastyczne godziny pracy – między 8:00 a 17:00
- komputer służbowy
- samochód służbowy – po okresie próbnym
- benefity: pakiet medyczny Allianz, dofinansowanie do posiłków w pracy (15 zł dziennie)
- szkolenia - produktowe i merytoryczne z zakresu podłóg podniesionych i przepisów ich dotyczących
- możliwość awansu na szefa oddziału
- szansę na długoterminową współpracę
- szybki proces rekrutacji
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoją aplikację, a my zajmiemy się resztą.
Celem umożliwienia nam kontaktu z Tobą, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 27404.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Jobs Plus