Przedstawiciel Handlowy

powrót

Obowiązki:

Nazywamy się Jobs+ – jesteśmy agencją zatrudnienia

Obecnie dla naszego Klienta, dostawcy i wykonawcy systemów podłóg podniesionych, poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego. Firma naszego Klienta działa w branży budowlanej od 1990 roku i może pochwalić się montażem już ponad 1 800 000 m2 podłóg podniesionych w obiektach na terenie całej Polski. „Mazowiecka Firma Roku”, „Złoty Medal Budma”, „Rzetelna Firma” – to tylko niektóre z wyróżnień i certyfikatów przyznanych firmie, którą już niedługo właśnie Ty możesz zacząć reprezentować.

Jeśli jesteś dobrym rozmówcą, lubisz, kiedy w pracy dużo się dzieje oraz interesuje Cię branża budowlana, skontaktuj się z nami 😊, myślę, że znajdziemy wspólny język.

Lokalizacja: Warszawa (Bielany)

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie ofert na dostawę i montaż podłóg podniesionych na podstawie zapytań ofertowych
  • kontakt z pracowniami projektowymi i promowanie produktów firmy Klienta celem przekonania architektów do wpisywania ich do projektów
  • kontakt z Generalnymi Wykonawcami i Deweloperami, którzy poszukują dostawcy i wykonawcy podłóg podniesionych dla swoich inwestycji
  • spotkania w formie online oraz na żywo (proporcjonalnie zazwyczaj 50/50) na terenie całej Polski: spotkania promujące produkty firmy Klienta oraz spotkania negocjacyjne
  • monitoring złożonych ofert: obdzwanianie klientów, którym złożyło się ofertę celem ustalenia czy wykonawca został wybrany i jak kształtują się szanse firmy Klienta
  • odpisywanie na maile z zapytaniami od architektów i wykonawców odnośnie oferowanych przez firmę Klienta systemów podłóg podniesionych
  • przeglądanie portali branżowych (np. „Kompas Inwestycji”) celem poszukiwania nowych inwestycji, w których mogą być potrzebne podłogi podniesione firmy Klienta

Wymagania:

  • doświadczenie handlowe na podobnym stanowisku (mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej)
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów (telefonicznych oraz na żywo)
  • umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe

Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas nieokreślony podpisywaną bezpośrednio z naszym Klientem (okres próbny – 3 msc.)
  • solidną podstawę wynagrodzenia + prowizje 1% od kwartalnego obrotu wypracowanego przez pracownika
  • dodatkowe premie uznaniowe (co roku dodatek na Święta Bożego Narodzenia)
  • pracę głównie z biura – w dzielnicy Bielany + wyjazdy służbowe po całej Polsce (w przyszłości także zagraniczne)
  • elastyczne godziny pracy – między 8:00 a 17:00
  • komputer służbowy
  • samochód służbowy – po okresie próbnym
  • benefity: pakiet medyczny Allianz, dofinansowanie do posiłków w pracy (15 zł dziennie)
  • szkolenia - produktowe i merytoryczne z zakresu podłóg podniesionych i przepisów ich dotyczących
  • możliwość awansu na szefa oddziału
  • szansę na długoterminową współpracę
  • szybki proces rekrutacji

Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoją aplikację, a my zajmiemy się resztą.

Celem umożliwienia nam kontaktu z Tobą, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód.

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 27404.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Jobs Plus