Project Manager

powrót
Opis oferty:

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie projektami od momentu zbierania wymagań po odbiór i wdrożenie;
  • Dążenie do zrozumienia potrzeb i wspieranie zespołu produktowego w zbieraniu i definiowaniu wymagań dla projektów zgodnie z przyjętą formą;
  • Prowadzenie spotkań projektowych i ceremonii wynikających z przyjętej metodologii;
  • Proaktywne identyfikowanie i usuwanie blokad i zależności zespołu;
  • Tworzenie i monitorowanie harmonogramu projektu;
  • Czynny udział w Programme Review i informowanie o stanie i kosztach projektu wszystkich interesariuszy;
  • Proaktywne identyfikowanie i mitygacja ryzyka w projekcie;
  • Nieustanna troska o usprawnianie procesów wokół zespołu i używanych przez zespół narzędzi wspomagających proces tworzenia oprogramowania;
  • Pomoc zespołowi produktowemu w określaniu wartości projektów/zgłaszanych potrzeb, aby decyzje o priorytetach były podejmowane na podstawie danych, np. ROI.

Oferujemy:

To oferujemy:

  • pracę w pełni zdalną, bądź model hybrydowy;
  • pracę w stabilnej i perspektywicznej firmie, w jednej z najszybciej rozwijających się branży;
  • wspólnie wynegocjowane warunki współpracy – typ umowy, wynagrodzenie oraz benefity;
  • możliwość współpracy z działami pełnymi kreatywnych ludzi, znających misję firmy;
  • system najlepszych szkoleń, który będzie dostosowany do Twoich potrzeb;
  • stałe godziny pracy, czyli realny work & life balance.

Obowiązki:

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z zespołem inżynierów;
  • Znajomość i rozumienie cyklu rozwoju oprogramowania;
  • Znajomość narzędzi wspomagających proces tworzenia oprogramowania jak i dobrych praktyk w tym procesie;
  • Praktyczne doświadczenie w pracy z metodykami zwinnymi i gotowość do szybkiej reakcji na zmieniające się priorytety;
  • Doświadczenie w tworzeniu harmonogramów projektu i sposobów zarządzanie ryzykiem w projekcie;
  • Nastawienie na samodzielne poszukiwanie optymalnych rozwiązań poprzedzone stosownymi badaniami i analizami;
  • Umiejętność myślenia operacyjnego oraz podejmowania decyzji;
  • Zdolności analityczne (praca z danymi i wyciąganie z nich wniosków) oraz organizacyjne (w tym umiejętność organizacji pracy własnej);
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację z partnerami spółki;


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Bauer SEO Group