Trener Produktowy Agd

powrót
Opis oferty:

Główne zadania:

  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników wewnętrznych i klientów zewnętrznych – szkolenia stacjonarne, w terenie oraz webinary;
  • Przygotowanie koncepcji, projektowanie oraz bieżące aktualizowanie programów i materiałów szkoleniowych;
  • Udział w eventach i konferencjach handlowych ;
  • Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych;
  • Dobór odpowiednich technik i narzędzi szkoleniowych;
  • Monitorowanie i raportowanie efektywności szkoleń i rekomendowanie dalszych działań.

Oferujemy:

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na 6 miesięcy);
  • Częściowe dofinansowanie do pakietu Medicover, karty Multisport, ubezpieczenia grupowego PZU oraz możliwość ubezpieczenia partnera, dzieci i wnuków;
  • Możliwość wykupienia pakietu zdrowotnego i ubezpieczenia dla zwierząt w ramach Programu Opieki Weterynaryjnej PetHelp;
  • ZFŚS – pakiet świąteczny i wakacyjny;
  • Preferencyjne pożyczki w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • Program dla Jubilatów – świętujemy okrągłe rocznice zatrudnienia;
  • Zniżki na firmowe produkty oraz warsztaty kulinarne w naszym poznańskim showroomie;
  • Podwójne vouchery zniżkowe na mecze Lecha Poznań;
  • Anonimowe konsultacje ze specjalistami w ramach bezpłatnego wsparcia psychologicznego;
  • Bezpłatne badania podczas cyklicznych akcji profilaktyki zdrowia;
  • Przedszkole oraz żłobek Amica Kids we Wronkach dla dzieci pracowników;
  • Pobyty w firmowym ośrodku wypoczynkowym nad jeziorem w Mierzynie w atrakcyjnych cenach.

Obowiązki:

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość branży AGD;
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu oraz projektowaniu efektywnych i angażujących szkoleń;
  • Doświadczenie w obszarze sprzedaży;
  • Znajomość technik szkoleniowych (budowa programu szkoleniowego, angażowanie grupy, ewaluacja);
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne;
  • Prawo jazdy kategorii B i gotowość do częstych podróży służbowych – obszar całej Polski;
  • Dobra umiejętność tworzenia prezentacji w PowerPoint, umiejętność tworzenia raportów w Excelu;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • Samodzielność w działaniu i proaktywność;
  • Dobra, efektywna organizacji pracy własnej;
  • Gotowość do zdobywania nowej wiedzy;
  • Umiejętność współpracy w zespole.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Grupa Amica