Opis oferty:
Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!
Manager Relacji i Obsługi Klienta odpowiada za sprawne funkcjonowanie procesów obsługi klienta oraz za zarządzanie i właściwą komunikację w podległym zespole zgodną ze strategią firmy.
Twoje zadania:
- Zapewnienie przestrzegania procedur kasowych obowiązujących w dziale
- Zapewnienie bezpieczeństwa przepływu towarów przez kasy
- Przestrzeganie procedur obsługi zwrotu towaru
- Współpraca z działami handlowymi
- Planowanie i organizacja pracy swojego zespołu
- Budowanie, motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój ekipy
Oferujemy:
Twój pakiet korzyści:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
- 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka
- Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
- Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach
- Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto
Obowiązki:
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność komunikacji i współpracy
- Samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Auchan Retail Polska