Manager Relacji I Obsługi Klienta, Aleja Krakowska 61

powrót
Opis oferty:

Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!

Manager Relacji i Obsługi Klienta odpowiada za sprawne funkcjonowanie procesów obsługi klienta oraz za zarządzanie i właściwą komunikację w podległym zespole zgodną ze strategią firmy.

Twoje zadania:

  • Zapewnienie przestrzegania procedur kasowych obowiązujących w dziale
  • Zapewnienie bezpieczeństwa przepływu towarów przez kasy
  • Przestrzeganie procedur obsługi zwrotu towaru
  • Współpraca z działami handlowymi
  • Planowanie i organizacja pracy swojego zespołu
  • Budowanie, motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój ekipy

Oferujemy:

Twój pakiet korzyści:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka
  • Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach
  • Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto

Obowiązki:

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Auchan Retail Polska

Praca zmianowa, praca również w weekendy