Key Account Manager

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków

  • aktywne działania sprzedażowe – pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na terenie całej Polski oraz utrzymywanie aktualnego portfela klientów (prezentacja oferty usług i produktów E.ON Polska S.A. oraz negocjowanie warunków handlowych)
  • portfolio produktowe do sprzedaży: energia elektryczna, fotowoltaika, stacje do ładowania samochodów elektrycznych + tematy PPA
  • realizacja celów biznesowych dla obsługiwanego obszaru rynku
  • bieżąca obsługa posprzedażowa klientów biznesowych i utrzymanie portfela klientów
  • zapewnienie najwyższych standardów obsługi przed i posprzedażowej klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami
  • stała analiza rynku i rekomendowanie rozwiązań (klienci, konkurencja)
  • aktywny udział i merytoryczny wkład w kształtowaniu strategii sprzedaży
  • sporządzanie umów, analiz, raportów

Oferujemy:

To oferujemy

  • dwie premie w roku
  • dwa dodatkowe dni wolne w roku
  • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
  • kafeterię benefitów
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
  • extra gotówkę na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
  • karta multisport
  • opiekę medyczną
  • sekcje sportowe
  • konkursy pracownicze

Obowiązki:

Nasze wymagania

  • min. 2-3 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta biznesowego
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętności analityczne
  • bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (szczególnie Excel)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • otwartość na zmiany


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: E.ON Polska S.A