Obowiązki:
Twój zakres obowiązków:
- Wykonywanie modyfikacji w bazach danych
- Tworzenie zestawień oraz weryfikacja zgodności danych w bazie
- Weryfikacja funkcjonalności aplikacji
- Obsługa alertów
- Tworzenie skryptów i procedur automatyzujących pracę
- Realizacja zadań wynikających z umów
Nasze wymagania:
- Dobra znajomość tematyki relacyjnych baz danych, rozproszonych baz danych i języka SQL
- Znajomość MS SQL Server
- Umiejętność samodzielnej analizy i rozwiązywania problemów technicznych
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie dokumentacji
To oferujemy:
- Stabilność i długofalowe zatrudnienie – jesteśmy solidną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Wszyscy nasi pracownicy są zatrudniani w oparciu o Umowę o pracę.
- Zależy nam na Twoim zdrowiu i bezpieczeństwie – możesz skorzystać ze specjalnych pakietów ubezpieczeń na życie i prywatnej opieki medycznej.
- Wierzymy, że w zdrowym ciele zdrowy duch – wspieramy aktywność fizyczną poprzez dostęp do kart FitProfit oraz firmowe drużyny sportowe.
- Nasza firma to ludzie – ich pasje, plany, rozwój i potrzeby - organizujemy szkolenia oraz dofinansowujemy inne formy zdobywania wiedzy.
- Wiemy jak ważny jest work-life balance – oferujemy dofinansowanie wakacji dla Ciebie oraz Twoich dzieci. Możesz także skorzystać z firmowych przyczep kempingowych zlokalizowanych we Włoszech i w Chorwacji.
- Dbamy o nasze relacje poza godzinami pracy – organizujemy spotkania integracyjne oraz pikniki rodzinne.
- Dajemy Ci komfort – w naszych biurach każdy ma swoją przestrzeń, pracujemy z zespołem w wydzielonych pokojach, a jeśli potrzebujesz chwili odpoczynku możesz skorzystać z naszego chill room’u.
- Pomagamy i chętnie angażujemy się w akcje charytatywne - wydarzenia sportowe, zbiórki świąteczne dla dzieci i dorosłych oraz pomoc schroniskom.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Asseco Business Solutions S.A.