Inspektor Ds. Administracji Systemów W Dziale Ai (51/Ai/2024

powrót
Opis oferty:

Główne obowiązki na stanowisku:

  • nadzór nad funkcjonowaniem zintegrowanego systemu informatycznego IFS App w zakresie: finanse i księgowość (zarządzanie uprawnieniami, instalowanie i konfiguracja oprogramowania, tworzenie ról, zapytań raportów podręcznych, aktualizacja słowników, nadzór nad przebiegiem pracy osób obsługujących system, analiza i zgłaszanie błędów do supportu IFS, testowanie odebranych poprawek aplikacji IFS App, odbiór i testowanie nowych funkcjonalności systemu)
  • administracja systemem Płatnik
  • wsparcie w obsłudze klienckiej portali webowych instytucji publicznych (np. MF dla potrzeb sprawozdawczych) oraz kontrahentów przedsiębiorstwa (np. portal banku obsługującego rachunki MPK)
  • nadzór nad prawidłowością realizacji rozliczeń okresowych w systemach informatycznych (miesięcznych i rocznych)
  • nadzór nad eksportem i importem danych między nadzorowanymi systemami informatycznymi.
  • zarządzanie zarchiwizowanymi danymi
  • śledzenie zmian przepisów prawnych mających wpływ na działanie programów,analiza rynku systemów informatycznych: przegląd rynku w zakresie nowości i nowych rozwiązań informatycznych, podnoszenie kwalifikacji w zakresie nowości produktów informatycznych, definiowanie wymagań, ocena działania i realizacja wdrożenia nowych systemów informatycznych na potrzeby przedsiębiorstwa
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej nadzorowanych systemów

Oferujemy:

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dofinansowanie do kursów certyfikacyjnych, szkoleń, studiów
  • pakiet socjalny wspierający aktywność i wypoczynek pracowników (dofinansowanie wakacji, karnetów sportowych, kolonie dla dzieci, dofinansowanie do biletów do kina)
  • preferencyjne warunki korzystania z usług własnych 

Obowiązki:

Od Kandydatów oczekuje się:

  • wykształcenia min policealnego, preferowane wyższe o kierunku informatyka lub ekonomia
  • znajomość zagadnień finansowo-księgowych
  • biegłej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office, PL SQL, znajomości systemów klasy ERP np. IFS App. (mile widziane)
  • znajomości obsługi i programowania baz danych (mile widziana)
  • umiejętności obsługi portali serwisowych (ticketowych), np. Jira
  • umiejętności tworzenia dokumentacji (protokoły, raporty, specyfikacje techniczne)
  • komunikatywności, dokładności, sumienności, umiejętności współpracy


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: MPK Poznań Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji do pracy w MPK Poznań informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o., ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań. Kontakt z administratorem jest możliwy pod numerem telefonu: 618396000  i za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat(małpa)mpk.poznan.pl;
  2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 618396061 i za pośrednictwem adresu e-mail: iod(małpa)mpk.poznan.pl;
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy  w zakresie wymienionym w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz w przypadku podania dodatkowych, niewymaganych zgodnie z art. 22¹ Kodeksu Pracy danych osobowych kandydatów –  również te dane, będą przetwarzane przez administratora w celu:

    a) przeprowadzenia rekrutacji kandydatów do pracy w MPK Poznań - wyboru osób do zatrudnienia na wolnych stanowiskach (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit f RODO w przypadku danych wymienionych w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust.1 lit a RODO w przypadku danych innych niż wskazane w art. 22¹ Kodeksu Pracy),

    b) w przypadku wyrażenia dodatkowo dobrowolnej zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych dla celów innych obecnych lub przyszłych rekrutacji dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit a RODO),

    c) innym niż wymienionym w lit a) i b) wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora – w szczególności obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, zaproponowania innego stanowiska leżącego w kompetencjach kandydata (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit f RODO).

  4. Administrator nie ma zamiaru przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej, odbiorcami danych osobowych są: pracownicy i współpracownicy administratora, podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne i udostępniające narzędzia informacyjne, podmioty świadczące usługi serwisowe, podmioty obsługujące i utrzymujące sieć informatyczną, podmioty świadczące usługi doradcze, prawne, konsultacyjne i audytowe, ubezpieczyciele, a także inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  5. Dane uzyskane od kandydata będą przetwarzane, co do zasady, przez okres 6 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko, chyba, że wyrażono zgodę , o której mowa w pkt. 3 lit b, przez okres 12 miesięcy, lub w razie podjęcia takiej informacji, przez okres, w którym mogą ujawnić się lub zostać zgłoszone roszczenia stron i osób trzecich związane z procesem rekrutacji. W przypadku podjęcia zatrudnienia przez kandydata dane podane przez niego w trakcie rekrutacji będą przetwarzane przez okres i na zasadach związanych z istnieniem stosunku pracy.  Jeśli chodzi o materiały archiwalne, dane będą przetwarzane minimalnie przez czas wynikający z przepisów.
  6. Kandydaci w procesie rekrutacji mają prawo do cofnięcia zgody dotyczącej zakresu danych podawanych poza zakresem wynikającym z art. 22¹ Kodeksu Pracy, w każdym momencie poprzez zawiadomienie administratora. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Podanie danych wymaganych przez pracodawcę w procesie rekrutacji jest dobrowolne ale konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Nie podanie wymaganych przez pracodawcę danych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu Pracy spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie rekrutacji.
  8. Kandydaci do pracy w MPK Poznań posiadają prawo żądania od administratora dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania oraz - z zastrzeżeniem przepisów prawa - usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu.
  9. Kandydaci do pracy w MPK Poznań mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).