Opis oferty:
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o. o.,
które znajduje się przy alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
- telefoniczna obsługa Pacjentów,
- umawianie wizyt lekarskich i badań diagnostycznych,
- realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych.
Oferujemy:
My zadbamy o:
- wynagrodzenie powiększone o atrakcyjny system premiowy,
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
- szkolenie, które wynagradzamy od pierwszej godziny współpracy oraz stałe, dostępne podczas pracy materiały szkoleniowe,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- elastyczny grafik – wiemy, jak ważne jest zachowanie work-life balance,
- wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Obowiązki:
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i sprzedaży- preferowane telefoniczne,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym – pracujemy od poniedziałku do piątku od 7.00 do 19.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- empatia i pozytywne nastawienie - Ty dbasz o naszych Pacjentów, a my o Ciebie!
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: LUX MED Sp. z o.o.