Kierownik Regionu Woj. Mazowieckie

powrót
Opis oferty:

  • Udzielanie wszechstronnego wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej Kierownikowi Sklepu poprzez zapewnienie odpowiedniego poziomu doradztwa;
  • Zarządzanie podległym zespołem – wyznaczanie celów, monitorowanie realizacji powierzonych zadań, organizacja pracy, wsparcie i szkolenie, ocena wyników pracy (wizyty coachingowe, wizyty kontrolne w podległych sklepach);
  • Regularna analiza wyników finansowych podległych sklepów, wnioski i wskazówki/wsparcie dla sklepów w celu poprawy wyników (obrót detaliczny, obrót z m2, marża detaliczna, straty, zapas, dostępność produktów, monitorowanie statusu akcji centralnych oraz regionalnych);
  • Koordynowanie zadań i współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy oraz firmami zewnętrznymi;
  • Ocena lokalizacji nowych sklepów;
  • Dbanie o realizowanie polityki Firmy i standardów Sieci.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji, w biznesie o dużym potencjale do rozwoju;
  • Pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi z pasją;
  • Wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji, dużą samodzielność;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników pracy;
  • Pakiet socjalny;
  • Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon, samochód).

Obowiązki:

  • Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w działach operacyjnych w branży FMCG;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych liczbowych;
  • Biegła obsługa pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Excel;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne i komunikacyjne;
  • Zdolności organizacyjne, duża samodzielność;
  • Zorientowanie na wyniki, odpowiedzialność i skuteczność w działaniu;
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Eurocash S.A.