Opis oferty:
- Udzielanie wszechstronnego wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej Kierownikowi Sklepu poprzez zapewnienie odpowiedniego poziomu doradztwa;
- Zarządzanie podległym zespołem – wyznaczanie celów, monitorowanie realizacji powierzonych zadań, organizacja pracy, wsparcie i szkolenie, ocena wyników pracy (wizyty coachingowe, wizyty kontrolne w podległych sklepach);
- Regularna analiza wyników finansowych podległych sklepów, wnioski i wskazówki/wsparcie dla sklepów w celu poprawy wyników (obrót detaliczny, obrót z m2, marża detaliczna, straty, zapas, dostępność produktów, monitorowanie statusu akcji centralnych oraz regionalnych);
- Koordynowanie zadań i współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy oraz firmami zewnętrznymi;
- Ocena lokalizacji nowych sklepów;
- Dbanie o realizowanie polityki Firmy i standardów Sieci.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji, w biznesie o dużym potencjale do rozwoju;
- Pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi z pasją;
- Wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji, dużą samodzielność;
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników pracy;
- Pakiet socjalny;
- Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon, samochód).
Obowiązki:
- Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w działach operacyjnych w branży FMCG;
- Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych liczbowych;
- Biegła obsługa pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Excel;
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne i komunikacyjne;
- Zdolności organizacyjne, duża samodzielność;
- Zorientowanie na wyniki, odpowiedzialność i skuteczność w działaniu;
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Eurocash S.A.