Specjalista Ds. Sprzedaży I Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

 bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji
planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień
 rozwój sprzedaży u obecnych Klientów , w tym przygotowywanie oferty i cenników
dla Klientów oraz składanie ofert Klientom
 rozwiązywanie reklamacji Klientów przy współpracy z innymi działami w firmie
 wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach
odpowiednich modułów
 prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie

Oferujemy:

 ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy
Heinzel
 wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności oraz
atrakcyjny system premiowy zależny od osiąganych rezultatów
 prywatną opiekę medyczną Allianz, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony
świąteczne
 telefon służbowy
 możliwość rozwoju zawodowego

Obowiązki:

 minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży
i obsłudze Klienta
 mile widziane doświadczenie w branży poligraficznej i/lub biurowej
 wykształcenia średniego, wyższe mile widziane
 zaangażowania w realizowane zadania
 umiejętności budowania relacji biznesowych i współpracy
 dobrej organizacji pracy własnej
 nastawienia na osiąganie celów

Mile widziane
 znajomość systemu SAP


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Coberon Sp. z o.o.

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-924) przy ul.Iwonickiej 37.

Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę Coberon Sp z.o.o. w celach rekrutacyjnych, na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę i dostarczenia danych wyłącznie objętych tym przepisem, jak: imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego wykształcenia) lub na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania obecnego procesu rekrutacji, po zakończeniu którego zostaną bezpowrotnie usunięte, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji, do czasu cofnięcia zgody. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych Pana/Pani dokumenty aplikacyjne zostaną bezpowrotnie usunięte.

Ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do dotyczących Pana/Pani osoby danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pan/Pani cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje ponadto Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie pominięciem Pana/Pani kandydatury w procedurze rekrutacyjnej. Informujemy, że decyzje dotyczące procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.