Opis oferty:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie z możliwością wyboru rodzaju umowy (B2B, UoP)
- Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy
- Długoterminową współpracę
- Bogaty pakiet narzędzi służbowych, w tym laptop, telefon oraz samochód służbowy
- Benefity pozapłacowe dofinansowane przez pracodawcę: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa
- Pełne wsparcie wdrożeniowe i merytoryczne
- Pracę zdalną/ mobilną
Oferujemy:
Idealny kandydat:
- Posiada 5 lat doświadczenia w budowaniu i obsłudze sieci dystrybucji na terenie Czech i Słowacji
- Swobodnie komunikuje się w języku czeskim i słowackim, a także polskim lub angielskim
- Ma wysokie umiejętności analityczne a także predyspozycje do zarządzania zespołem
- Jest zorientowany na cel
- Posiada umiejętność współpracy i budowania relacji
- Dobrze zna pakiet MS Office (Excel)
- Posługuje się prawem jazdy kat. B
Obowiązki:
Wyzwania czekające na tym stanowisku:
- Optymalizacja procesów w podległym obszarze w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia
- Budowanie, obsługa sieci dystrybucji
- Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem wdrożonych procedur operacyjnych
- Inicjowanie usprawnień przynoszących wymierne korzyści finansowe
- Kontrola procesu dystrybucji– jakość, terminowość, zadowolenie Klienta
- Współpraca z zespołem handlowym w zakresie przygotowania optymalnych rozwiązań dla Klientów i przygotowania ofert
- Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi Klientami i partnerami biznesowymi
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: INTREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ