Opis oferty:
- 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami
- Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
- Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
Oferujemy:
Twoim kierownikiem będzie Michał Śliwiński. W naszym sklepie pracuje kierownik i troje konsultantów. Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów :).
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
- Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej 😊!
Obowiązki:
- Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
- Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
- Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
- Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: T-Mobile Polska S.A.