Specjalista Ds. Wsparcia It

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków:

  • bieżąca pomoc użytkownikom systemów informatycznych w poszczególnych biurach na terenie całego kraju,
  • instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz infrastruktury teleinformatycznej, podstawowe naprawy,
  • diagnozowanie i usuwanie wszelkiego rodzaju awarii technicznych,
  • przyjmowanie i rejestrowanie w systemie HelpDesk zgłoszeń napływających do działu,
  • zarządzanie incydentami zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • współpraca z dostawcami sprzętu w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Oferujemy:

To oferujemy:

  • stabilną pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
  • przyjazną atmosferę,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
  • dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
  • pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, ZFŚS, program rekomendacji pracowników), dostęp do stołówki pracowniczej w biurze.

Obowiązki:

Nasze wymagania:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w świadczeniu technicznego wsparcia IT,
  • wymagana znajomość usług katalogowych Microsoft Active Directory,
  • mile widziane doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia dla użytkowników systemów klasy ERP,
  • znajomość systemów operacyjnych Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
  • dobra znajomość zagadnień budowy i konfiguracji komputerów PC oraz urządzeń peryferyjnych,
  • dobra znajomość pakietów biurowych MS Office (instalacja, konfiguracja, użytkowanie),
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem środowiska IT,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • zorientowanie na obsługę klienta.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Polimex Mostostal S.A.