Opis oferty:
Twój zakres obowiązków:
- bieżąca pomoc użytkownikom systemów informatycznych w poszczególnych biurach na terenie całego kraju,
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz infrastruktury teleinformatycznej, podstawowe naprawy,
- diagnozowanie i usuwanie wszelkiego rodzaju awarii technicznych,
- przyjmowanie i rejestrowanie w systemie HelpDesk zgłoszeń napływających do działu,
- zarządzanie incydentami zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- współpraca z dostawcami sprzętu w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Oferujemy:
To oferujemy:
- stabilną pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, ZFŚS, program rekomendacji pracowników), dostęp do stołówki pracowniczej w biurze.
Obowiązki:
Nasze wymagania:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w świadczeniu technicznego wsparcia IT,
- wymagana znajomość usług katalogowych Microsoft Active Directory,
- mile widziane doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia dla użytkowników systemów klasy ERP,
- znajomość systemów operacyjnych Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
- dobra znajomość zagadnień budowy i konfiguracji komputerów PC oraz urządzeń peryferyjnych,
- dobra znajomość pakietów biurowych MS Office (instalacja, konfiguracja, użytkowanie),
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem środowiska IT,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- zorientowanie na obsługę klienta.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Polimex Mostostal S.A.