Specjalista Ds. Sprzedaży I Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

  • bieżąca obsługa giełdy (dodawanie ładunków, pilnowanie terminów itp.)
  • codzienna wysyłka mailingu do użytkowników platformy
  • bieżące wsparcie marketingu (np. przeprowadzanie wywiadów typu case study wg określonego scenariusza)
  • cotygodniowe raportowanie działań zespołu

W ramach rozwoju:

  • aktywna sprzedaż usług poprzez różne kanały (telefon, mail, social media)
  • wyjazdy na targi/konferencje/do klienta (max. 1x w miesiącu)

Oferujemy:

Oferujemy:

  • obiady pracownicze i kawę
  • darmowy parking
  • elastyczne godziny pracy (początek pracy między 7 a 9)
  • pakiet Luxmed
  • atrakcyjny pakiet socjalny: paczki świąteczne dla dzieci, bony świąteczne, wydarzenia firmowe, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach
  • pracę w nowym, rozwijającym się projekcie – na pewno nie będzie nudno
  • nagrody półroczne uzależnione od wyników

Obowiązki:

  • komunikatywny angielski (minimum B2) – warunek konieczny – pracujemy głównie z klientami zagranicznymi
  • znajomość Excela i Power Pointa
  • sprawne i intuicyjne posługiwanie się komputerem
  • gotowość do zagranicznych i krajowych wyjazdów służbowych
  • kreatywność i logiczne myślenie
  • gotowość do pracy w zmieniającym się projekcie

 

dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w sprzedaży
  • doświadczenie w logistyce / branży motoryzacyjnej
  • znajomość języka niemieckiego

 

dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w sprzedaży
  • znajomość Excela
  • doświadczenie w logistyce / branży motoryzacyjnej


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Adampol S.A.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).