Specjalista W Dziale Help Desk

powrót
Opis oferty:

  • Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania;
  • Nadawanie uprawnień dla użytkowników;
  • Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach;
  • Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja;
  • Realizacja procesów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami;
  • Udział w testowaniu nowych rozwiązań.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
  • Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
  • Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
  • Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%.
  • Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
  • Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).

Obowiązki:

  • Doświadczenie w pracy w Dziale HelpDesk lub pokrewnym;
  • Dobra znajomość obsługi komputerów, oraz urządzeń peryferyjnych;
  • Znajomość środowiska i narzędzi Microsoft (Windows, Office 365, Active Directory);
  • Znajomość obsługi systemów rejestracji zgłoszeń użytkowników;
  • Podstawowa znajomość usług i infrastruktury sieciowej;
  • Cierpliwość, odporność na stres związany z obsługą klienta wewnętrznego, nastawienie na współpracę i chęć pomocy;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, organizowania pracy własnej i wyznaczania priorytetów;
  • Komunikatywność, skrupulatność, samodzielność.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Trakcja S.A.