Opis oferty:
- Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania;
- Nadawanie uprawnień dla użytkowników;
- Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach;
- Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja;
- Realizacja procesów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami;
- Udział w testowaniu nowych rozwiązań.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
- Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%.
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).
Obowiązki:
- Doświadczenie w pracy w Dziale HelpDesk lub pokrewnym;
- Dobra znajomość obsługi komputerów, oraz urządzeń peryferyjnych;
- Znajomość środowiska i narzędzi Microsoft (Windows, Office 365, Active Directory);
- Znajomość obsługi systemów rejestracji zgłoszeń użytkowników;
- Podstawowa znajomość usług i infrastruktury sieciowej;
- Cierpliwość, odporność na stres związany z obsługą klienta wewnętrznego, nastawienie na współpracę i chęć pomocy;
- Umiejętność analitycznego myślenia, organizowania pracy własnej i wyznaczania priorytetów;
- Komunikatywność, skrupulatność, samodzielność.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Trakcja S.A.