Opis oferty:
- Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych.
- Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami.
- Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego.
- Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych.
- Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników.
Oferujemy:
W naszym sklepie pracuje kierownik i troje konsultantów. Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów.
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
- Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Obowiązki:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w branżach związanych z bankowością, telekomunikacją lub nowymi technologiami i w pozyskiwaniu klientów B2B.
- Dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
- Umiejętność negocjacji, autoprezentacji i organizacji.
- Znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: T-Mobile Polska S.A.