Opis oferty:
Opis stanowiska:
- przygotowywanie i tworzenie ofert na części zamienne do stacji ładowania;
- obsługa internetowej platformy sprzedażowej z częściami zamiennymi;
- aktualizacja oferty i zarządzanie sprzedażą części zamiennych w systemie ERP;
- poszerzanie asortymentu części zamiennych;
- raportowanie do Kierownika ds. sprzedaży.
Obowiązki:
Profil Kandydata:
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe techniczne lub z zakresu ekonomii;
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego;
- mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży części zamiennych;
- znajomość technik sprzedaży;
- znajomość oprogramowania sprzedażowego (ERP, platformy B2B i ECommerce);
- podstawowa wiedza techniczna z zakresu elektryki;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- prawo jazdy kat. B;
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność;
- umiejętność perswazji i argumentacji;
- dbałość o zadowolenie klienta.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Ekoenergetyka Polska S.A.