Export Manager (B2B) J. Angielski

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja celów sprzedażowych dla wyznaczonych klientów w obszarze Food Service/B2B
  • Realizacja rocznych i miesięcznych celów sprzedaży
  • Pozyskanie i rozwój nowych klientów w przydzielonym obszarze (Food Service/B2B, Europa)
  • Rozwój aktualnych klientów – prezentacja nowych produktów i prowadzenie projektów z kluczowymi klientami
  • Negocjacje cen, terminów i warunków dostaw z klientami w zakresie powierzonym przez przełożonego
  • Monitoring cen, produktów, działań promocyjnych firmy oraz konkurencji na rynku. Zbieranie i analiza informacji na temat konkurencji oraz trendów rynkowych
  • Planowanie działań związanych z zarządzaniem portfolio produktowym w oparciu o oczekiwania i harmonogramy klienta
  • Realizacja strategii sprzedażowej dla kanału sprzedaży
  • Znajomość i rozumienie konkurencji i ich działań
  • Rozumienie wymagań klientów i potrzeb oferowania odpowiednich rozwiązań
  • Skuteczna komunikacja w celu sprawnej współpracy z innymi działami firmy

Oferujemy:

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym,
  • Benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe),
  • Darmowe kursy językowe (j. angielski i niemiecki),
  • Imprezy i wyjazdy integracyjne,
  • Przyjazne, otwarte i wspierające środowisko pracy,
  • Dofinansowanie szkoleń,
  • Możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
  • Szeroki zakres możliwości rozwoju kariery,
  • Programy nagród i uznania, obejmujące systemy wyróżnień
  • Upominki okazjonalne

Obowiązki:

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe z zakresu Business Management, Marketing, Ekonomia lub pokrewne
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży w branży FMCG. Doświadczenie w sprzedaży eksportowej (Europa) segment Food Service/B2B, także private label.
  • j. angielski – zaawansowany - warunek konieczny
  • MS Office (szczególnie Excel)
  • Prawo jazdy kat. B – gotowość do częstych podróży służbowych (ok 40% czasu pracy)
  • decyzyjność, rozwiązywanie problemów, negocjacje, przedsiębiorczość, komunikacja, kreatywność i innowacyjność, orientacja na cele,


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Dijo Baking Sp z o.o.