Asystent/Ka Dyrektora, Ul. Brukowa 25 ​

powrót
Opis oferty:

Jeśli masz doświadczenie w pracy administracyjnej, lubisz kontakt z ludźmi i szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- Dołącz do naszego międzypokoleniowego zespołu!

Twoje zadania:

  • Obsługa administracji biurowej (mailowej, telefonicznej, zarządzaniem przesyłkami kurierskimi i listownymi),
  • Kontakt telefoniczny z klientami oraz obsługa gości w biurze,
  • Wsparcie Managerów w akcjach handlowych od strony marketingowej (plakaty, oznaczenia itp.) oraz od strony handlowej przy różnych projektach,
  • Redagowanie pism oraz sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień,
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi,
  • Wsparcie przy animowaniu akcji handlowych ( konkursy dla klientów, pracowników, zarządzanie regulaminami)

Oferujemy:

Twój pakiet korzyści:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,
  • Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto.

Obowiązki:

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Znajomości języka francuskiego - warunek konieczny,
  • Wykształcenia min. średniego lub wyższego,
  • Praktycznej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • Umiejętności planowania i samodzielnego ustalania priorytetów,
  • Komunikatywności, otwartości i odpowiedzialności.

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego,
  • Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Auchan Retail Polska