Opis oferty:
- Obsługa systemu Service Desk – rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń,
- Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym,
- Przeprowadzanie podstawowych szkoleń dla użytkowników systemów informatycznych,
- Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania,
- Prowadzenie dokumentacji użytkowników i sprzętu komputerowego.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego;
- Atrakcyjny system nagród miesięcznych;
- Opiekę mentora podczas procesu onboardingu;
- Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych;
- Program poleceń pracowniczych;
- Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
- Dodatek za brak absencji (L4, nieobecność nieusprawiedliwiona, urlop bezpłatny)
- Dofinansowanie do żłobka/przedszkola,
- Karnet na basen,
- Darmowe zajęcia sportowe.
Obowiązki:
- Umiejętność diagnozowania usterek i ich sprawnego usuwania,
- Znajomość systemów rodziny Windows, Android i IOS,
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji,
- Znajomość sieci LAN i WAN,
- Mile widziana znajomość języka zapytań SQL,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Wielozadaniowość i dobra organizacja pracy,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Chęć podjęcia długofalowej współpracy,
- Otwartość na nowe pomysły i zmiany,
- Prawo jazdy kat. B
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Malta Trading Services Sp. z o.o.