Specjalista Ds. It

powrót
Opis oferty:

  • Obsługa systemu Service Desk – rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń,
  • Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym,
  • Przeprowadzanie podstawowych szkoleń dla użytkowników systemów informatycznych,
  • Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania,
  • Prowadzenie dokumentacji użytkowników i sprzętu komputerowego.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego;
  • Atrakcyjny system nagród miesięcznych;
  • Opiekę mentora podczas procesu onboardingu;
  • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych;
  • Program poleceń pracowniczych;
  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
  • Dodatek za brak absencji (L4, nieobecność nieusprawiedliwiona, urlop bezpłatny)
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola,
  • Karnet na basen,
  • Darmowe zajęcia sportowe.

Obowiązki:

  • Umiejętność diagnozowania usterek i ich sprawnego usuwania,
  • Znajomość systemów rodziny Windows, Android i IOS,
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji,
  • Znajomość sieci LAN i WAN,
  • Mile widziana znajomość języka zapytań SQL,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Wielozadaniowość i dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Chęć podjęcia długofalowej współpracy,
  • Otwartość na nowe pomysły i zmiany,
  • Prawo jazdy kat. B


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Malta Trading Services Sp. z o.o.