Service Desk Agent (French / English Speaking)

powrót
Opis oferty:

  • Wsparcie w zakresie pierwszego kontaktu dla wewnętrznego klienta (analizowanie, rozwiązywanie znanych problemów)
  • Rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń
  • Diagnozowanie problemów lub kierowanie ich na kolejny poziom wsparcia
  • Zdalne wsparcie techniczne użytkowników
  • Ścisła współpraca z 2 oraz 3 linią wsparcia
  • Monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o ich bieżącym statusie

Oferujemy:

  • Pełne przeszkolenie w zakresie wewnętrznych systemów i procedur, niezbędne do wykonywania pracy
  • Stabilne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w uznanej firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
  • Przyjazną i absolutnie nie-korporacyjną atmosferę w zespole
  • Praca w międzynarodowym środowisku i codzienny Kontakt z językiem francuskim i angielskim
  • Pakiet świadczeń dodatkowych, dopłaty do kart multisport, „wczasów pod gruszą” i inne
  • Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia
  • Partnerskie podejście w zespole

Obowiązki:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego min. B2
  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (B1/B2)
  • Zdolność i chęć szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: KAEFER S.A.

Administratorem danych jest KAEFER S.A. z siedzibą w Zabrzu (41-800), ul. Gen. Zygmunta Padlewskiego 6. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.