Opis oferty:
Opis stanowiska:
- utrzymywanie trwałych relacji z lokalnymi partnerami serwisowymi oraz dostawcami komponentów w zakresie umów autoryzacyjnych;
- przygotowywanie projektów umów serwisowych z operatorami/klientami i partnerami zew. w zakresie serwisowania stacji ładowania;
- weryfikacja poprawności rozliczeń pomiędzy spółką, a lokalnymi partnerami serwisowymi;
- współpraca z Działem Serwisu przy organizacji i realizacji akcji serwisowych oraz przebudów stacji ładowania;
- utrzymanie bazy partnerów serwisowych i archiwizacji historii współpracy;
- tworzenie i opiniowanie procedur i wytycznych dla procesu audytowania i certyfikacji autoryzowanych punktów serwisowych;
- utrzymywanie relacji operacyjnych z operatorami bądź użytkownikami stacji ładowania.
Obowiązki:
Profil Kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne/filologiczne/handlowe;
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą/obsługą klientów lub szkoleniami;
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2;
- podstawowa wiedza z zakresu elektrotechniki;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych oraz negocjacji;
- samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność analizowania dokumentów;
- prawo jazdy kat. B;
- dostępność do podróży służbowych.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Ekoenergetyka Polska S.A.