Kierownik / Kierowniczka Ds. Kluczowych Klientów (Key Accoun

powrót
Opis oferty:

Twoje zadania:

  • Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLE
  • Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów
  • Poszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientów
  • Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
  • Diagnozowanie potrzeb klientów i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telekomunikacyjnym

Oferujemy:

Korzyści dla Ciebie:

  • Umowa o pracę
  • Premia kwartalna
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną

Obowiązki:

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu sprzedażą do klientów z segmentu MLE
  • Posiadasz doświadczenie w skutecznym budowaniu i utrzymaniu bazy klientów
  • Znasz branżę telekomunikacyjną i usługi ICT
  • Wykazujesz umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodną i efektywną komunikację
  • Cechuje Cię innowacyjność, proaktywne podejście i umiejętność szybkiej analizy
  • Dobrze znasz pakiet MS Office


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: PLAY (P4 Sp. z o.o.)