Opis oferty:
Twoje zadania:
- Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLE
- Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów
- Poszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientów
- Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
- Diagnozowanie potrzeb klientów i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań
- Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy
- Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telekomunikacyjnym
Oferujemy:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Premia kwartalna
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Obowiązki:
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu sprzedażą do klientów z segmentu MLE
- Posiadasz doświadczenie w skutecznym budowaniu i utrzymaniu bazy klientów
- Znasz branżę telekomunikacyjną i usługi ICT
- Wykazujesz umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodną i efektywną komunikację
- Cechuje Cię innowacyjność, proaktywne podejście i umiejętność szybkiej analizy
- Dobrze znasz pakiet MS Office
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: PLAY (P4 Sp. z o.o.)