Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta
  • odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne
  • udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd
  • współpraca z Pracownikami lokalnych Laboratoriów i Działu Sprzedaży
  • bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami
  • lokalna obsługa Klientów sieciowych
  • przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów
  • wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji
  • wewnętrzny kontakt i wyjaśnianie spraw zgłaszanych od pracowników firmy

Oferujemy:

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin

Obowiązki:

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • ukierunkowanie na Klienta
  • umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: ALAB laboratoria Sp z o.o.