Manager Działu Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!

Twoje zadania:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadanie na ich potrzeby;
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie działu;
  • Wsparcie Managera Sklepu w zarządzaniu sklepem;
  • Rozliczanie kas i zarządzaniu kasą główną sklepu;
  • Administrowanie dokumentacji sklepu i dokumentacje personalną ;
  • Zarządzanie zespołem i organizacją jego pracy;
  • Motywowanie, szkolenia i dbanie o ich rozwój.

Oferujemy:

Twój pakiet korzyści:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy;
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka;
  • Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz);
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach;
  • Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto.

Obowiązki:

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w sieciach handlowych;
  • Ukierunkowanie na potrzeby klientów;
  • Umiejętność zarządzania zespołem i motywowanie pracowników;
  • Dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność;
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i zorientowanie na cel;
  • Energia i pozytywne nastawienie.

Mile widziane:

  • Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Auchan Retail Polska

Praca zmianowa, praca również w weekendy