Kierownik / Kierowniczka Salonu Własnego Play, Legnica

powrót
Opis oferty:

Twoje zadania:

  • Koordynacja pracy Salonu od strony organizacyjnej i administracyjnej
  • Kontrola przestrzegania standardu obsługi klienta oraz procedur Play (w tym standardu wizualizacji)
  • Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych
  • Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym (monitorowanie pracy zespołu, rozliczanie celów, udzielanie informacji zwrotnych)
  • Rekrutacja i budowanie efektywnego, zmotywowanego, zorientowanego na cel i rozwój zespołu
  • Regularna inwentaryzacja Salonu
  • Zarządzanie dokumentacją Salonu dbałość o odpowiednie przechowywanie dokumentów, terminowość w wysyłaniu

Oferujemy:

Korzyści dla Ciebie:

  • Umowę o pracę
  • Podstawę i premię uzależnioną od wyników sprzedaży – masz realny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia
  • Dodatek wdrożeniowy 500 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące
  • Świetną atmosferę w zespole (zostaliśmy nagrodzeni w programie Friendly Workplace)
  • Zaplanowaną ścieżkę kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Konkursy sprzedażowe (do wygrania m.in. karty przedpłacone)
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze 
  • Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. Multisport, bilety do kina, vouchery na zakupy)
  • Dostęp do platformy wellbeingowej Mindgram
  • Benefit świąteczny
  • Dodatkowy płatny dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną

 

Zobacz jak wygląda praca w Play

Odwiedź nas w Salonie, rozejrzyj się, porozmawiaj z nami. Przekonaj się, że jesteśmy nie tylko profesjonalistami, ale przede wszystkim fajnymi ludźmi.

Zapraszamy!

Obowiązki:

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Potrafisz skutecznie motywować zespół i budować trwałe relacje interpersonalne
  • Jesteś nastawiony na realizację celów biznesowych (i potrafisz je osiągać)
  • Znasz przepisy prawa pracy
  • Masz co najmniej średnie wykształcenie


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: PLAY (P4 Sp. z o.o.)