Specjalista Ds. Digital Marketingu

powrót
Opis oferty:

Opis stanowiska:

  • Realizowanie działań w zakresie e-marketingu,
  • Tworzenie oraz zarządzanie contentem w sieci, strony www i social media: Facebook, Instagram, LinkedIn,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami,
  • Planowanie, wdrażanie i koordynacja kampanii reklamowych w mediach (m.in. Google, Facebook,  Instagram, Youtube)
  • Analiza skuteczności kampanii digitalowych,
  • Realizowanie własnych pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie promocji, PR i marketingu,
  • Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy.

Oferujemy:

  • Praca w dużej dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Dofinansowanie do posiłków pracowniczych,
  • Bardzo dobre zaplecze socjalne.

Obowiązki:

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze budowania wizerunku marki oraz w prowadzeniu zintegrowanych kampanii on-line marketingowych,
  • Umiejętność podstawowej obsługi systemów zarządzania treścią (np. WordPres),
  • Znajomość aktualnych trendów i praktyk w zakresie marketingu internetowego oraz social media,
  • Znajomość obszarów SEM, SEO, Adwords, Google Analytics, LinkedIn, Facebook, Instagram,
  • Umiejętność samodzielnego redagowania tekstów marketingowych oraz krótkich komunikatów produktowych,
  • Lekkie pióro,
  • Umiejętność pracy w zespole.

 


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: PRONAR Sp. z o.o.