Młodszy Specjalista Ds. Reklamacji I Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do działu obsługi Klienta
  • obsługa systemu reklamacyjnego
  • rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • przygotowywanie instrukcji i szkoleń wewnętrznych dla personelu z zakresu obsługi klienta
  • obsługa odstąpień od umowy ze sklepu internetowego ALAB
  • udział w innowacyjnych projektach z zakresu obsługi klienta

Oferujemy:

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
  • pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole profesjonalistów
  • duży stopień samodzielności i odpowiedzialności
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin

Obowiązki:

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • ukierunkowanie na Klienta
  • umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: ALAB laboratoria Sp z o.o.