Specjalista Ds. Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

W zależności od posiadanego doświadczenia możemy zaproponować stanowisko młodszego specjalisty lub specjalisty.

Zadania:

  • Kontakt z Klientem w zakresie wyjaśniania zamówień i stanu realizacji zleceń
  • Przyjmowanie, wprowadzenie i potwierdzanie zamówień
  • Weryfikacja możliwości wykonania zleceń
  • Rozliczanie i fakturowanie części produkcji, faktury korygujące, noty
  • Obsługa modułu reklamacji, obsługa cenników Projektowych i PCV, rozliczanie KB, protokołów szkodowych
  • Zamawianie surowców pod realizację zleceń
  • Kontrolę należności wybranej grupy Klientów
  • Współpraca z podwykonawcami

Oferujemy:

Oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa (około 18 miesięcy)
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premie miesięczne
  • Wsparcie podczas okresu wdrożenia
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Opieka medyczna Medicover
  • Dofinansowanie do Medicover Sport
  • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
  • Niezbędne narzędzia pracy dopasowane do specyfiki i potrzeb stanowiska
  • Dofinansowanie do wczasów oraz dodatek świąteczny w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych, a także bezpłatny dostęp do platformy językowej
  • Możliwość przystąpienia do kasy zapomogowo-pożyczkowej

Obowiązki:

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość Pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność podejmowania szybkich, samodzielnych decyzji
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Pilkington

Prosimy o dołączenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pilkington IGP Sp. z o.o., ul. Portowa 24, 27-600 Sandomierz dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie informacji zawartych w CV oraz pozostałych dokumentach, które przedkładam.  Jest mi wiadome, że: podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne; zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie; wycofanie udzielonej przeze mnie zgody nie wypłynie na zgodność przetwarzania z prawem, jakie miało miejsce przed wycofaniem zgody (wycofanie zgody nie powoduje skutków prawnych wstecz)”.