Specjalista Ds. Sprzedaży I Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

 bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji
planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień
 rozwój sprzedaży u obecnych Klientów , w tym przygotowywanie oferty i cenników
dla Klientów oraz składanie ofert Klientom
 rozwiązywanie reklamacji Klientów przy współpracy z innymi działami w firmie
 wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach
odpowiednich modułów
 prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie

Oferujemy:

 ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy
Heinzel
 wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności oraz
atrakcyjny system premiowy zależny od osiąganych rezultatów
 prywatną opiekę medyczną Allianz, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony
świąteczne
 telefon służbowy
 możliwość rozwoju zawodowego

Obowiązki:

 minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży
i obsłudze Klienta
 mile widziane doświadczenie w branży poligraficznej i/lub biurowej
 wykształcenia średniego, wyższe mile widziane
 zaangażowania w realizowane zadania
 umiejętności budowania relacji biznesowych i współpracy
 dobrej organizacji pracy własnej
 nastawienia na osiąganie celów

Mile widziane
 znajomość systemu SAP


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Coberon Sp. z o.o.