Specjalista Ds. Crm

powrót
Opis oferty:

Opis stanowiska:

  • wsparcie klientów w zakresie obsługi i konfiguracji systemu CRM;
  • analiza potrzeb biznesowych i wymagań klientów;
  • identyfikacja i projektowanie procesów biznesowych;
  • projektowanie rozwiązań odpowiednio do zgłaszanych potrzeb;
  • tworzenie dokumentacji;
  • odpowiedzialność za sprawność i efektywność realizacji zadań;
  • uczestnictwo w zespołach konsultacyjnych lub wdrożeniowych;
  • bieżący kontakt z klientami bezpośrednio lub kanałami zdalnymi, również w języku angielskim;
  • wymiana doświadczeń ze współpracownikami;
  • poszerzanie wiedzy na temat technologii i obsługiwanych systemów.

Obowiązki:

Profil Kandydata:

  • minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze systemów CRM;
  • praktyczna znajomość procesów sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami;
  • umiejętność analizy oraz budowania struktury informacji i danych;
  • doświadczenie w tworzeniu dokumentacji funkcjonalnej;
  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań;
  • otwartość i zdolności komunikacyjne;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • prawo jazdy kat. B.​


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Ekoenergetyka Polska S.A.