Specjalista Ds. Obsługi Klienta I Sprzedaży

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków

zapewnienie doskonałej obsługi klientów
budowanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi klientami
stałe wsparcie klientów, analiza ich potrzeb i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań
monitoring i raportowanie klientom statusu realizacji zleceń
współpraca z działami wewnętrznymi

Oferujemy:

To oferujemy

pracę u jednego z największych operatorów logistycznych z 30-letnią tradycją
stabilność zatrudnienia (umowa o prace + system premiowania)
przygotowany specjalnie dla ciebie program wdrożeniowy, który pomoże ci odnaleźć się na nowym stanowisku
na każdym etapie rozwoju wsparcie merytoryczne i udział w szkoleniach podnoszących kompetencje

Obowiązki:

Wymagania

co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym min. B2, warunek konieczny
umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
zaangażowanie, odpowiedzialność
determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane

doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i korporacyjnego
bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, niemieckiego lub włoskiego​


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: OMEGA PILZNO

Administratorem Twoich danych osobowych jest Omega Pilzno International Transport & Spedition Godawski & Godawski Sp. z o.o. z siedzibą w Pilźnie, ul. Kraszewskiego 44, 39-220 Pilzno, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego w Rzeszowie pod numerem KRS 0000043558