Starszy/-A Specjalista/-Ka Ds. Obsługi Firm W Warszawie (Zło

powrót
Opis oferty:

  • Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych.
  • Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami.
  • Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego.
  • Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych.
  • Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników.

Oferujemy:

Twoim kierownikiem będzie Michał Ostrowski. W naszym sklepie pracuje kierownik i troje konsultantów. Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów.

 

- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!

- Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!

- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!

Obowiązki:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w branżach związanych z bankowością, telekomunikacją lub nowymi technologiami i w pozyskiwaniu klientów B2B.
  • Dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
  • Umiejętność negocjacji, autoprezentacji i organizacji.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: T-Mobile Polska S.A.