Manager Handlowy - Dział Em I Txt

powrót
Opis oferty:

Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!

Manager Działu Handlowego odpowiada za wyniki ekonomiczne działu, zarządzanie i właściwą komunikację w podległym zespole zgodną ze strategią firmy.

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu
  • Realizacja wyznaczonych celów handlowych
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby
  • Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników
  • Budowanie, motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój ekipy

Oferujemy:

To oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka
  • Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach
  • Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto

Obowiązki:

Nasze wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętności komunikacji i współpracy
  • Samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania

Mile widziane:

  • Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Auchan Retail Polska

Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.