Kierownik Oddziału

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków

  • Twój zakres obowiązków
  • Kompleksowe zarządzanie oddziałem i podległym zespołem
  • Umiejętność zorganizowania pracy zespołu w sposób uwzględniający nadrzędne cele firmy, w tym zaangażowanie w aktywne pozyskiwanie klientów
  • Zaangażowanie w proces rekrutacji oraz szkolenia pracowników
  • Nadzór nad realizacją celów sprzedażowych i wzrostem obrotu oddziału
  • Budowanie relacji z klientami i dbałość o najwyższy standard ich obsługi
  • Kontrola i współtworzenie standardów ekspozycji
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Oferujemy:

To oferujemy

  • To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • Wsparcie ze strony zespołu
  • Benefity w postaci karty MultiSport lub Medicover Sport, pakietu medycznego czy ubezpieczenia grupowego
  • Atrakcyjne zniżki pracownicze

Obowiązki:

Nasze wymagania

  • Nasze wymagania
  • Rozwinięte umiejętności sprzedażowe, organizacyjne oraz negocjacyjne
  • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość zagadnień związanych ze sprzętem IT
  • Łatwość utrzymywania i podtrzymywania relacji
  • Zaangażowanie, kreatywność
  • Konsekwencja w dążeniu do realizacji określonych celów


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: AMSO Sp. z o.o.