Administrator It

powrót
Opis oferty:

Opis stanowiska

  • Udział w wewnętrznych projektach IT firmy
  • Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój infrastruktury serwerów
  • Zapewnienie ciągłości działania usług i systemów informatycznych
  • Monitorowanie infrastruktury IT
  • Współpraca z innymi zespołami
  • Diagnoza problemów i rozwiązywanie awarii
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej
  • Zarządzanie systemami Linux/MS
  • Utrzymywanie infrastruktury lokalnej i chmurowej
  • Uczestnictwo w stanby na telefon

Oferujemy:

Oferujemy

  • Rozwój kariery zawodowej w firmie obecnej od 30 lat na polskim rynku.
  • Pracę w organizacji zatrudniającej ponad 2 tys. Pracowników.
  • Karierę w Spółce współpracującej z przeszło 600 dostawcami produktów farmaceutycznych.
  • Jasne warunki wynagradzania i premiowania.
  • Określoną ścieżkę rozwoju zawodowego i możliwości awansu.
  • benefity: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta lekowa, dofinansowanie do wypoczynku, Legimi, eTutor.
  •  

Obowiązki:

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość przynajmniej jednego dostawcy chmurowego AZURE, GCP
  • Dobra znajomość Dockera / Kubernetesa
  • Dobra znajomość systemu Linux/ WindowsServer
  • Znajomość baz danych MySQL, Postgres
  • Znajomość narzędzi Atlassian - JIRA, Confluence, Bitbucket
  • Dobra znajomość systemu Nagios
  • Dobra znajomość prometheus, grafana
  • Dobra znajomość Tomcat
  • Dobra znajomość ActiveMQ

Mile widziane

  • Ansible
  • Solr
  • Jenkins
  • Systemy kolejek typu RabbitMq ActiveMQ


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Pelion SA

Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Zbąszyńska 3, 91-342, NIP: 527-264-39-21, REGON: 142726149, działając zgodnie z art. 13 ust.  1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016  r. w sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej „Rozporządzeniem” informuje, iż jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Z Administratorem danych można kontaktować się poprzez adres mailowy sa@pgf.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora z dopiskiem „Ochrona danych”. 2. Administrator informuje, iż w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e- mail: iod@pgf.com.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego oraz w przypadku wyrażenia odpowiedniej zgody również w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest: 4. uprawnienie do żądania danych niezbędnych do podjęcia działań przed zawarciem umowy w zakresie wskazanym w art. 221 Kodeksu Pracy lub niezbędnych do zawarcia umowy cywilnoprawnej (art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia); 5. w  pozostałym zakresie dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych, która w każdym czasie może być odwołana (art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia); 6. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wymaganiami nałożonym na Administratora przez obowiązujące przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia), 7. Dane mogą być również przetwarzane dla celu ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami, związanymi z realizacją procesu rekrutacyjnego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia. Pani/Pana dane nie podlegają procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu. 4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w  art.  221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 z późn. zm.) lub w zakresie niezbędnym do zawarcia umowy cywilnoprawnej, spowoduje, iż otrzymane od Pani/Pana dokumenty aplikacyjne nie będą przez Administratora rozpatrywane. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z  wyjątkiem podmiotów świadczących usługi informatyczne oraz rekrutacyjne na rzecz Administratora, a także podmiotom świadczącym inne usługi związane z bieżącą działalnością Administratora – na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych oraz podmiotom które objęte są zakresem wyrażonej przez Panią/Pan zgody. Dane osobowe mogą być również przekazane organom publicznym oraz innym podmiotom uprawnionymi do dostępu do tych danych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, czy organizacji międzynarodowej. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do prowadzenia procesu rekrutacyjnego – maksymalnie 3 miesiące, licząc od dnia jego zakończenia, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w  zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie aplikacji do celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie 9 miesięcy. 7. Posiada Pani/Pan prawo do: 8. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 9. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 10. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z  prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Klikając przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych.