Kierownik Ds. Rozwoju Sieci Serwisowej

powrót
Opis oferty:

Opis stanowiska:

  • organizacja i nadzór nad obowiązkami podległych pracowników, rozwiązywanie zaistniałych problemów, wsparcie operacyjne i merytoryczne;
  • budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami serwisowymi i klientami Spółki na rzecz długoterminowej współpracy;
  • dbanie o prawidłową i terminową realizację projektów, prowadzenie negocjacji handlowych z partnerami serwisowymi oraz raportowanie prowadzonych działań;
  • negocjowanie zasad współpracy oraz nadzór nad prawidłowym procedowaniem umów serwisowych z partnerami serwisowymi;
  • weryfikacja skuteczności reagowania na zgłoszenia serwisowe oraz potrzeby operatorów stacji ładowania;
  • nadzór nad jakością współpracy z partnerami serwisowymi, poprawnością wzajemnych rozliczeń oraz optymalizacja działań operacyjnych;
  • analiza informacji dot. uchybień jakościowych lub organizacyjnych, pod kątem możliwości ulepszeń produktów bądź procesów;
  • współpraca z przedstawicielami regionalnymi na rzecz zapewnienia skutecznego pozyskiwania informacji z rynków sprzedaży;
  • współpraca z Centrum Szkoleniowym w zakresie organizacji i realizacji szkoleń technicznych dla partnerów serwis;
  • wskazywanie i rekomendowanie rozwiązań zmierzających do wzrostu jakości świadczonych przez partnerów serwisowych usług;
  • współpraca z dostawcami komponentów w obszarze spójnej i efektywnej polityki wsparcia serwisowego.

Obowiązki:

Profil Kandydata:

  • min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne;
  • doświadczenie w obszarze relacji biznesowych, negocjacjach;  
  • mile widziana znajomość branży e-mobility lub automotive;
  • znajomość systemów ERP, CRM oraz pakietu MS Office;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1;
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem;
  • prawo jazdy kat. B;
  • dostępność do wyjazdów zagranicznych;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • umiejętność motywowania oraz zarzadzania zespołem;
  • umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych oraz negocjacji; 
  • silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Ekoenergetyka Polska S.A.