Kierownik/Kierowniczka Ds. Rozwoju Klientów Aptecznych

powrót
Opis oferty:

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem Koordynatorów Wsparcia Aptek,
  • rozwój kompetencji KWA i wsparcie ich w pracy w terenie,
  • realizacja i monitorowanie wyznaczonych celów zarządzanego regionu,
  • rozwój portfela aptek w programie partnerskim,
  • udział w doskonaleniu oferty programu partnerskiego,
  • budowanie zaangażowania w zespole.

Oferujemy:

Ze swojej strony możemy Ci zagwarantować:

  • możliwość wpływu na rozwój rynku aptek niezależnych w Polsce,  
  • dużą samodzielność w działaniu i przestrzeń na odważne pomysły,
  • współpracowników, którzy lubią swoją pracę i cenią sobie dobre relacje,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • kafeterię benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie i inne).

Obowiązki:

Zależy nam na osobie, która:

  • doskonale zna zasady funkcjonowania aptek,
  • ma doświadczenie w zarządzaniu aptekami/pracy w aptece,
  • zna rynek apteczny i branżę farmaceutyczną,
  • posiada wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie,
  • posiada zdolność budowania trwałych relacji w swoim zespole i organizacji,
  • cechuje się dużą odpowiedzialnością za zadania i sprawy biznesowe,
  • jest pozytywnie nastawiona i ma ogrom pozytywnej energii, którą chce się dzielić.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: GRUPA NEUCA