Specjalista Ds. Sprzedaży

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków

  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta opartej na wewnętrznych standardach
  • Raportowanie wyników sprzedaży i przygotowywanie regularnych raportów dla przełożonych
  • Osiąganie założonych celów sprzedażowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
  • Doskonalenie wiedzy na temat produktów, usług i rynku
  • Doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę
  • Realizacja określonych celów sprzedażowych
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Stałe doskonalenie własnych umiejętności i śledzenie trendów na rynku sprzedaży i finansów
  • Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących produktów, usług i technik sprzedażowych

Oferujemy:

To oferujemy

  • Realny wpływ na otrzymywane wynagrodzenie – podstawa + prowizja (wypłacana co miesiąc, bez górnego progu). Twoja wypłata zależy tylko od Ciebie - 6 000 zł - 14 000 zł,
  • Zależy nam na dobrym wdrożeniu Cię do pracy – dlatego gwarantujemy na początku pełne wsparcie oraz mentora, abyś czuł się komfortowo w okresie wdrożeniowym,
  • Bazę klientów zainteresowanych finansowaniem – praca na tzw. „ciepłych leadach”,
  • Kompleksowe szkolenie zarówno produktowe jak i sprzedażowe,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Jasna i czytelna ścieżka kariery. Możliwość bardzo szybkiego awansu w ramach struktur grupy OLX – rekrutacje na stanowiska managerskie prowadzimy tylko wśród swoich najlepszych pracowników,
  • Cykliczne konkursy sprzedażowe z wysokimi nagrodami,
  • Pakiet świadczeń – prywatna opieka medyczna Medicover oraz kartę MultiSport,
  • Brak dress code’u

Obowiązki:

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży (najchętniej usługi finansowe, kontakt telefoniczny z klientem, branża telekomunikacyjna) - warunek konieczny!
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Znajomość rynku i konkurencji, w tym analiza trendów sprzedażowych
  • Samodzielne planowanie i realizacja działań sprzedażowych oraz organizacji pracy
  • Umiejętność prezentacji produktów/usług dla klientów
  • Sprawnie korzystanie z systemów CRM i narzędzi sprzedażowych
  • Duża orientacja na osiąganie celów sprzedażowych
  • Umiejętność analizowania potrzeb klientów i dostosowywania oferty
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
  • Wykształcenie minimum średnie

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe (ekonomia/finanse)


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Carsmile S.A.